Friday, April 8, 2016

3:44 AM - No comments

Kiss Shita Mama Sayonara / As We Kiss Goodbye DBSK's lyric



東方神起  Kiss した まま さよなら


Blink... Smell it... Feel it...
Open, open your eyes.
Just look at me now.

僕の世界のすべてだった...

無くした片方の靴も 折れた小さな爪も
零した熱いcoffeeも 色褪せた涙も

Girl tell me little lie, please tell me little lie
聞こえるように
でも 柔らかく この手から溢れた君

Long way people, Long way people
そう気付かなかったあの日話しかける
Long way people, Long way people
ただ泣いて泣いて泣いて忘れるしかない?

長く続くこの道に今はいない君へ
Kiss
したままGoodbye
Girl tell me little lie, please tell me little lie
聞こえるように
今降り積もる粉雪が僕を抱きしめる

Long way people, Long way people
そう気付かなかったあの日話しかける
Long way people, Long way people
ただ泣いて泣いて泣いて忘れるしかない?

記憶に滲んだ涙の数は渇いていく僕の心
数えきれない星のように...

Long way people, Long way people
ただ泣いて泣いて泣いて忘れるしかない?
Long way people, Long way people
I know
君はこの胸の中にいつまでも
Long way people, Long way people
ただ泣いて泣いて泣いてKissしたまま…
さよなら…



0 comments:

Post a Comment